Hoe moet het nu straks met reserveren voor een cafébezoek?

Door de coronacrisis lijkt een spontaan horecabezoek volledig verdwenen te zijn. We willen niet daags van tevoren reserveren, we willen spontaan de deur uit kunnen. We willen een bak koffie drinken tijdens het winkelen als het moment daar is. We willen niet het café moeten verlaten op een moment dat het gezelliger is dan ooit omdat ons tijdslot eindigt. Het leven is al geregisseerd genoeg.

Een slimme app brengt de oplossing waarmee de horeca ondanks de coronacrisis een omgeving kan creëren waarin een spontaan bezoek aan een horecaonderneming mogelijk is met zo min mogelijk rompslomp. Hierdoor kan de gast als vanouds onbezorgd genieten van de gastvrijheid die de horeca te bieden heeft. De app biedt de mogelijkheid voor horecaondernemers om op gemakkelijke wijze het aantal vrije plekken in zijn of haar onderneming aan te geven. Deze info is real time zichtbaar voor iedereen die voornemens is om een horecazaak te bezoeken. Na het claimen van een plek heeft de gast een bepaalde tijd om te verschijnen in het etablissement. Verder regelt de app de intake met de gast zodat er voor de ondernemer geen kostbare tijd verloren gaat.

Deze app voorkomt dat gasten voor teleurstellingen komen te staan en zorgt voor een regulering van het aantal bezoekers in het uitgaansgebied. Daarnaast helpt het de horecaondernemer om het overzicht te bewaken van het aantal mensen in de horecaonderneming om daarmee te voldoen aan het coronabeleid van de overheid. De NokNokApp is vanaf 1 juni te verkrijgen voor consumenten en ondernemers en ook in de MalleMolen gaan we gebruik maken van deze dienst. Gastvrijer kan het niet ! Uiteraard kunt u ook gewoon reserveren door te bellen of te mailen. Voor de spontane bezoeken raden wij u de gratis NokNokApp aan!


meer info: www.noknokapp.nl





592 keer bekeken

© 2020 by Cafe Pub de MalleMolen  tevens maken wij gebruik van cookies